გაკვეთილის გეგმა ,,მიწას პატრონი უნდა''
ნანა ხაჩიძე
გაკვეთილის თემა;
|
;მიწას პატრონი უნდა’’ ქართული ხალხური ზღაპარი.
|
სწავლების საფეხურები/
მოსწავლეთა პროფილი.
|
მოსწავლეს შეძლოს ნაწარმოების ტექსტის კითხვადა ანალიზი.საკუთარი აზრის დასაბუთება ლექსიკური მარაგის გამდიდრება გაბმული მეტყველების განვითარება.პერსონაჟებზე მსჯელობა მათი საქციელის გაანალიზება.
|
ე.ს.განსაზვრული მისაღწევი შედეგები/ინდიკატორები.
|
8.3 მე 4 .8მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულიტექსტის მიმართ ავლენსესესთეტიკური და ეთიკური შეფასების სურვილს.
|
წინასწარ ცოდნა
|
წელიწადის დროები,მიწა,მშობლიური,უცხო მიწა,(5წთ
,) 1)მოსმენა,მეტყველება (5წთ)
გაკვეთილის დასაწყისშიმოსწავლეთა მიერ დაფაზე ივსება გონებრივი იერიშის რუკა,;მიწა“ მოსავლიანი,უნაყ,გამოთქვამენ ვარაუდს რასთან ასოცირდება ,,მშობლიური მიწა’’,,უცხო მიწა’’.
2)მოსმენა, კითხვა,მეტყველება.(15წთ
ვუკითხავ მოთხრობას პაუზებით.თითოეული პაუზის შემდეგ ვაძლევ შესაძლებლობას გამოთქვამენ საკუთარი ვარაუდი ტექსტში მოვლენათა შემდგომი განვითარებისა.სურვილის მიხედვით რამოდენიმე მოსწავლეს წავაკითხებ ნაწილ -ნაწილ
-როგორ ფიქრობთ,რატომ გადაწყვიტეს ძმებმა ოჯახიდან წასვლა?
|
გაკვეთილის მსვლელობა:
|
იცით თუ არა,რასთან ასოცირდება
,,მშობლიური მიწა?’’,, უცხო მიწა’’
-რომელი სიტყვაა ისეთი ტექსტში რომელიც თანამედროვე საუბარში არ გამოიყენება?
რას ურჩევდა ძმებს მამა?
ძმების რა თვისება ჩანს ამ ზღაპარში? მამის?
ყველაფერირომ გაეყიდა მოხუცს,სახლ-კარის ნაცვლად რა დახვდებოდა შვილებს?
3)ამორჩევითი კითხვითი სტრატეგია:(10 წთ)
ტეკსტის რომელიმე პერსონაჟის ამორჩევა და წაკითხვა მოვთხოვოთ მოსწავლეს იპოვოს და წაიკითხოს ძმების მიერ სახლში დაბრუნება.
4) ტეკქსტის შინაარსი: მესამე პირში გადაიყვანე ზმნები და ისე გვიამბე(5 წთ)
|
გაკვეთილის დავალება:
|
გაკვეთილის დასასრულს მოსწავლეებს სახლში მივცემთ დავალებას.,,მიწას პატრონი უნდა’’ კითხვებზე პასუხი.
|
შეფასება:
|
განმავითარებელი.მიმდინარე და შემაჯამებელი.
|
საგანმანათლებლო რესურსები:
|
წიგნი,რვეული,დაფა,კომპიუტერი
|
No comments:
Post a Comment